خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
دانلود زیرنویس فارسی
رزرو آنلاين هتل خارجي
بسکتبال
فلنج
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 26 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن

دانلود دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

كتاب اصول بازاریابی فییلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید 
مرحله اول به وجود آوردن ایده 
مرحله دوم غربال کردن ایده ها
مرحله سوم توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم آزمایش مفهوم
مرحله پنجم ایجاد محصول
مرحله ششم بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 413 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده

از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان 

" ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول "  در 26 اسلاید می باشد

كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

استراتژی ایجاد محصول جدید

فرایند ایجاد محصول جدید

مرحله اول: به وجود آوردن ایده

مرحله دوم: غربال کردن ایده ها

مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن

مرحله چهارم: آزمایش مفهوم

مرحله پنجم: ایجاد محصول

مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی

رویکردهای آزمایش بازاریابی

ازارهای آزمایشی استاندارد

بازارهای آزمایشی کنترل شده

بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.

مرحله هفتم: تجاری کردن

مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید

استراتژی های چرخه عمر محصول

توسعه محصول

معرفی

رشد

بلوغ

افول(زوال)

خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول

بازاریابی بین المللی محصول و خدمت

دانلود دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)







ادامه ي مطلب


امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


<-BloTitle->
<-BloText->

آگهی رایگان سرگرمی خرید